Müügitingimused


Kehtivad alates 19.04.2021

1. ÜLDSÄTTED

1.1.  Käesolevad I.L.U. e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad I.L.U. e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.ilu.ee. Kauba müüja on TKM Beauty Eesti OÜ (edaspidi: müüja), aadress Gonsiori 2 Tallinn 10143, registrikood 11432276, tel 667 3200, e-posti aadress [email protected] Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel I.L.U. e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.  Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.ilu.ee/e-poe-muugitingimused/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3.  Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

 
2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.  Tellimusi saab e-poes esitada kas Partnerkaardi kliendina sisse logides või külalisena.

2.2.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 

2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha. 

2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde". 

2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja. Müüja alustab tellimuse menetlemist tingimusel, et klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.

2.7. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht, millega müüja kinnitab, et on ostja tellimuse vastu võtnud ning millega loetakse müüja ja ostja vahel müügileping sõlmituks. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), palume viivitamatult ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.

2.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, PARTNERKAARDI EELISED

3.1.  Kõik I.L.U. e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2.  Partnerkaardiga sisse loginud kliendile kehtivad e-poes Partnerkaardi soodustused ja tema ostudelt arvestatakse boonuspunkte. Partnerkaardi soodustus ei laiene kohaletoimetamise tasule. Partnerkaardi tingimustega saab tutvuda www.partnerkaart.ee.

3.3. Ärikliendina maksmisel Partnerkaardi soodustus ei kehti.

3.4.  Klient tasub kauba ostmise korral ettemaksuna kauba müügihinna täies ulatuses ning kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4. Tasumine toimub turvalises keskkonnas väljaspool e-poodi  – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.5.  Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale I.L.U. kauplusesse ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.

3.6.  Kauba eest saab tasuda I.L.U. e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

 

4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1    Kaupa saab tellida I.L.U. kauplusesse Tallinnas, Tartus ja Pärnus, SmartPOSTi pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile SmartPOST kullerteenust kasutades. I.L.U. kauplused asuvad Tallinnas Kristiine keskuse, Rocca al Mare keskuse ja Ülemiste keskuse kaubanduskeskustes, Tartus Lõunakeskuses ning Pärnus Pärnu Keskuses.


4.2    Kauba kättesaamine I.L.U. kauplusest.

4.2.1. Kauba väljastamine toimub I.L.U. kaupluste lahtioleku aegadel kaupluse kassast.

4.2.2. Esmaspäevast neljapäevani tellitud kaup saabub jõustumist I.L.U. kauplusesse järgmisel tööpäeval alates kell 18.30. Reedest pühapäevani ostetud kaup saabub kauplusesse hiljemalt järgneval teisipäeval.

4.2.3. Kliendile väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.

4.2.4 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5. Kauba kättesaamisel I.L.U. kauplustest ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.

4.2.6. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.


4.3.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 45 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.3.2. Esmaspäevast neljapäevani enne kella 13:00 ostetud kaup saabub pakiautomaati järgmisel tööpäeval. Reedest pühapäevani ostetud kaup saabub pakiautomaati hiljemalt järgneval teisipäeval. Saaremaa ja Hiiumaa pakiautomaatidesse saabub pakk 3 tööpäeva jooksul.

4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.  Kauba kättesaamine kulleriga

4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.99 €. 

4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt järgneval teisipäeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.


4.5.  Kauba kontroll

4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.

4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile. 


5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.  Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt I.L.U. andmekaitsetingimustele.

5.2.  .  E-poes partnerkaardi registreerinud klientide isikuandmeid töödeldakse lisaks müüja andmekaitsetingimustele ka vastavalt Partneprogrammi tingimustele


6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED


6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).

6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud arve-saatelehel toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga I.L.U. kaupluse kassasse või kauba kättesaamiseks kasutatud SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu, kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel või kullerteenuse kasutamisel SmartPOSTI pakiautomaadi kaudu, kasutades kauba kättesaamise koodi. 

Taganemisavalduse vormi saab vajadusel alla laadida siit: taganemisavaldus

6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4.  Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

6.5.  Tagastatav kaup  peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Taganemisõigus 14 päeva jooksul ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (sellised suletud pakendis asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud, näiteks avatud kreemid, proovitud meigitooted, parfüümid, hügieenitooted). Samuti ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mille pakendi mitte avamist või kauba mitte kasutamist ei ole müüjal võimalik tuvastada. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega. 

6.6.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, võtame kauba tagasi, kuid sellisel juhul vastutab klient väärtuse vähenemise eest. 


7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1.  Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

7.2.  Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda e-posti teel aadressile [email protected] või I.L.U. kaupluse kassasse Tallinnas Kristiine Keskuses (tegevuskoht Endla 45), Rocca al Mare keskuses (tegevuskoht Paldiski mnt 102) ja Ülemiste keskuses (tegevuskoht Suur-Sõjamäe 4), Tartus Lõunakeskuses (tegevuskoht Ringtee 75) ja Pärnus Pärnu Keskuses (tegevuskoht Aida 7).  Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Vastame tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7.3.  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

7.4.  Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

7.5.  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.