Erik Teemägi, mees I.L.U. uuenenud visuaali ja reklaamide taga

I.L.U.’l on suurte uudiste aasta. Meie ilupoed Pärnus ja Tallinnas Rocca al Mare keskuses läbivad täieliku uuenduskuuri. Lisaks poodide välimusele saab uueks ka I.L.U. keel, mis kliendini jõuab. Erik Teemägi (Putka disainiagentuur) roll on selles protsessis väga suur, küsisimegi tema käest mõned küsimused, mis avavad uue I.L.U. tausta.

Mees teeb peamiselt naistele suunatud reklaami, kui suur väljakutse see Sinu jaoks oli?

Väljakutse oli värinaid tekitav. Aga kuna I.L.U. peamine sihtgrupp on ligilähedaselt minuvanused naised ja abikaasa näol selle esindaja kodus olemas, siis oli ikkagi kindlus ja julgus proovida. Kõige suurem väljakutse oli sobiva kirjatüübi leidmine/valimine. Katsetasin ikka kümneid. Olen valikuga rahul ja õnneks meeldis font kohe ka kliendile.

Mis Sind uue I.L.U. loomisel enim inspireeris?

Soov luua värskem, kaasaegsem ja pilkupüüdvam ilme traditsioonilisele ja suure ostjaskonnaga ilupoele. Inspireeris nii uus sisekujundus, mis haakus minu nägemusega, kui ka avatud ja nõudlik klient.

Mida tähendab ilu Sinu jaoks?

Raske küsimus. Levinud on väljend – ilu on vaataja silmades. Kõik sõltub kontekstist. Arvan, et liiga konservatiivne ma pole ja leian, et moes võib ilus olla nii julge värvide ja mustrite kombineerimine kui ka naturaalsus ja loomulikkus. Ka julge meik ja soeng sobiva natuuriga inimese puhul võib olla ilus ja põhjendatud. Kunsti puhul nii ja naa. Ilu võiks olla kunsti peamine siht, aga kindlasti ei pea ta olema hindamisel peamine kriteerium. 

Mis ilutooteid Sa ise kasutad?

Parfüüme (PROMISE by Dominique Ropion, Costume National Homme)  ja niisutavat näokreemi (Clinque). Parfüümid on toonud jõuluvana. Tal on olnud hea maitse!

Kas märkad nüüd rohkem ilu enda ümber?

Ei ütleks, et rohkem. Aga märkan, et ilujanu on ajatu. Ja iluäri aina kasvav. Peaks vist ise sellesse investeerima. 

Mis teeb naise ilusaks?

Hoolitsetud välimus, loomulikkus ja mõõdukas annus enesekindlust.