Eesti ILU- JOIK

Veebruar on pühendatud Eestile, sel puhul küsisime Eesti ilubrändide tegijatelt, mis neid ennast oma brändi juures paelub ja milliseid brände nad veel jälgivad. Küsimustele vastas JOIK brändi looja Eva-Maria Õunapuu

Kuidas sündis JOIKi bränd?

JOIK bränd sai alguse aastal 2005. JOIK brändi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning aja jooksul on meie tootevalik järjest laienenud, nii leiab täna meie valikust rohkem kui 200 erinevat nahahoolduse- koduspaa ning kodulõhnastus toodet. Meie teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks tõime esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakkusime esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hankisime esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid. Sel aastal tulime esimese Eesti tootjana välja ulatusliku dekoratiivkosmeetika sarjaga nimega JOIK Organic Beauty.

 

Mis on Sinu meelest JOIKi toodete võlu?

JOIK tooted ühendavad parima loodusliku tooraine moodsa teaduse, disaini ja põhjamaiste nahahooldustraditsioonidega. Astume alati üht sammu oma väärtustega, oleme looduslikud ja loodust hoidvad, vastutustundlikud ja säästvad ning paneme suurt rõhku disainile. Meie toodete juures on alati oluline koht lõhnadel ja värvidel. Meie tooted võluvad heade emotsioonidega.

 

Milliseid tooteid Sa ise igapäevaselt kasutad?

Pean tõdema, et minu riiul on täis eelkõige erinevaid JOIK toodete prototüüpe ja tootearenduse erinevates faasides olevaid tooteid. Nii minu kui teiste meie tiimi liikmete tagasiside kaudu loksuvad paika toodete lõplikud retseptid. Ühtteist leiab muidugi ka nende toodete hulgast, mis on juba ennast tõestanud – näiteks JOIK Organic sarja näopuhastusvaht, kirgastav AHA näovesi, siidine näoseerum ja isepruunistavad näotilgad, JOIK Home & Spa sarja Vaarika Bon Bon tooted ning JOIK Organic Beauty jumestuskreem Sand, kolm ühes meigipulk Sunset Peach, hall silmapliiats, ja erinevad lauvärvid – Silver Grey argipäevaks, Copper Glam pidulikumaks puhuks.

 

Milliseid Eesti ilubrände Sa veel armastad? 

Mul on hea meel, et Eestis on nii palju häid ja omanäolisi brände, mistõttu võime rääkida lausa Eesti kosmeetikatööstusest. Igal brändil on omad tugevused ning ebaõiglane oleks kedagi välja jätta, seetõttu ma ei hakkaks kõiki üles lugema. Kõik annavad oma panuse, loodan lihtsalt, et ka kliendid üha rohkem Eesti kosmeetikabrände usaldaksid ja hindaksid – kindlalt võib öelda, et Eesti kosmeetikatooted on maailmatasemel!